Egyre nagyobb teret hódít az online értékesítés világa. Számtalan új webshop és weboldal lát napvilágot, egyre több online lehetőség nyílik könnyen és gyorsan beszerezni a mindennapi használati termékeket és a nagyobb árucikkeket egyaránt. Ma már lehetőség van ruhát, cipőt is megrendelni, de akár tévét, hűtőt, bármilyen nagyobb használati eszközt is beszerezhetünk az internet segítségével. Az már más kérdés, hogy ki mennyire szereti ezt, ki mennyire szereti a két szemével látni a terméket vagy épp felpróbálni a ruhát, cipőt. De leérhetőnek elérhető már bármi online formában is.
Itt azonban fel is merül egy kérdés, miszerint, miben különbözik egymástól a sok-sok felület, weboldal, webshop vajon miben különbözik egymástól? Mitől lesz az egyik jobb, mint a másik, vagy épp mondhatjuk úgy is, hogy sikeresebb vagy kevésbé sikeres?
Természetesen itt több tényezőt is fel tudnánk ehhez a témához sorolni, mert egyáltalán nem mindegy az alap felépítése az oldalnak, a szövegezés, a design, a színvilág, de ha mindezt levesszük, van még egy nagyon fontos dolog, amire az elején senki sem nagyon gondol, ez pedig nem más, mint a termékfotózás. Közel sem mindegy ugyanis, hogy az a kép, ami felkerült az oldalra milyen minőségű, és mennyire profi a termékek fotójának sorai között. Különleges követelményei és feltételei vannak ugyanis a jó termékfotónak. Nagyon sokan úgy gondolják, hogy ellőnek pár képet és egy idő után egyre ügyesebbek lesznek benne, megcsinálják ők a képeket és nem akarnak a fotózásért is fizetni, de biztos, hogy nem lesz hatásos. Külön stúdió és külön eszközök, na és persze külön szakértelem szükségeltetik a jó képekhez.
És hát valljuk meg őszintén, fontos a design és a színhasználat és egyebek, de a vevő, azt a képet fogja megnyitni, megnézni, felnagyítani, és az alapján dönti el, hogy megvásárolja-e a terméket, rányom-e a vásárlás gombra. Ha a a kép valósághű és teljesen tökéletesen mutatja a termék tulajdonságait, akkor biztos lehet benne, hogy megfelel számára, kielégíti a vágyait és minőségben is megfelelő számára.
A különleges shopok tehát ebben léptek az utóbbi időben a legnagyobbat előre, hogy nagyon profi és minőségi, szinte életre kelő termékfotókat használnak, amik teljes bizonyossággal meg tudják győzni a vevőket arról, hogy birtokában vannak a termék legmaximálisabb ismeretének. Ha már személyesen nem győződhetnek meg erről a két szemükkel a vásárlás előtt.